normal girl like other

Dear PT3
Sunday 21 December 2014 | 23:01 | 0 comments
Assalamualaikum and Hai

Hmm hari ni mungkin hari yang paling bermakna bagi calon-calon pt3.Sekumpulan mungkin rasa gembira dan sekumpulan mesti rasa sedih hm aku tak tahu lah dalam golongan yang mana.

Tadi dalam pukul 10.30am lebih aku datang dengan emak amik result dekat dewan.Datang-datang je tengok semua muka macam steady je.Tengah menjajar mata tengok orang tetiba nampak fad dia panggil aku ajim haish dah lah belakang aku mak haha

Masuk dewan tengok mak aih ramainya orang haha masa tu chill lagi pegi dekat barisan kelas aku duh budak lelaki duk kerumun meja dah lah meja tu satu je kecil pulak tu.Jumpa teacher je teacher terus tunjuk nama aku dalam list yang belum bayar duit tuition duh buatpe siak nak bayar buka ada pun tuitionnya. Tapi baru teringat kalau tak bayar tak boleh ambil result hehe.

Teacher cakap pakai duit teacher dulu masatu aku still blur lagi pastu baru macam oh ok takpe mak ada haha.Dah ambil result kengkawan semua dah tanya aku tak tengok lagi dah jumpa cikgu itu ini then zulaikha datang minta result aku then masatu baru aku tengok juga result aku

Aku bersyukurlah daripada tak dapat A kat walaupun first batch them gred tak turun hm takpe

Nasib baik mak pon faham aku hm tapi yang buat aku rasa nak meraung gila-gila tu BI la kenapa aku tak dapat A itu yang buat aku paling hampa.Aku dah target A tapi hm.Walaupun rasa down tapi tetap tunjuk sado beb

Cuaca ni pon mendung hujan macam turut serta melayani perasaan kami je.Btw harapan aku sekarang cuma nak masuk 4S1 je ni duh weh hm

Dekat twitter semua cakap itu ini haih dah lah malas nak layan nak kutuk ke apa yang penting sekarang tahun depan aku nak fokus betul-betul

#jsawbarh




 




hello cute stalker(s) ! I'm owner of this.just be nice here. then i will nice with you #byOwner
[ One | Two ]

diary About







template by: Sha's daughter
editor: Aziemah
Doodle: tumblr
Software: AP CS5